Busra16 acil gitmştim kasılmalar ve düzensiz olmasına rağmen bildiğin sıyum gelmişti ama ebeye göre değil doktora görede akıntı
Şaşırmıştım yani o sıra açılman yok demişti
Alttan bayağı muayene etti yani ne ara yaptı anlamadım bile öyle dedikleri acıyı hissetmedim illaki hissederim sanmıştım ama yok yani