Bebekoveannesi Kızlarr merhaba 6 haftalık gebeyim 4-5 güne kadar kasığımda batmalar oluyodu 2 gündürolmuyo Normal mi ?
Elossgum Bebekoveannesi bende de ara ara oluyordu ve karnım da biraz ağrı oluyordu 2 gündür yok normal mi bilmiyorum umarım normaldir bende 5+5 im
Tgbkts Bebekoveannesi ben 3+5 de öğrendim bugün 5+4 öğrendigimden beri kasıklarım inanılmaz batma ve ağrı var hala geçmedi kese görünfü bebek icin erken dedi hafta ici gidecegim ilk gebeligimde hic olmamisti bu minis zorlayacak gibi 🥺