Merhaba hanımlar. Adetim 25 gün gecikti. Normalda 27-28 gunde bir olurum. 6 aydır bebek istiyoruz. Geçen ay 4 gün gecikti ve oldum. Bu ay 25 gün gecikti hala olamadım. En son 13 gün önce kan verdim negatif. Duphaston verdi dr adet söktürmek için. İlaç biteli bugün 3.gün hala adet olamadım. Bebek yoksa neden bu kadar gecikme olur? Benzer durum yaşayan var mı? Duphaston bittikten ne kadar sonra adet oldunuz? Ya da ankarada önerebikeceğiniz kadın hastalikları konusunda iyi bi doktor öneriniz var mı? Annem de yumurtalık kanseriydi o yüzden bi tık endişeliyim. Yardımcı olabilecek olan var mı?