Ecmel21-21 20 yaş dişi Berbat bir ağrı çenemi hissetmiyorum bebek emzirdiğim için sadece parol kullanabiliyorum çenem ağrıyor ağzım genişliyormuş yırtılıcakmış gibi bebeğim 2.5 aylık ve emziriyorum hastaneye gitsem ne yaparlar ağzım hep yara olmuş keşke çıksada bu ağrı azalsa yaşşayan var mı
Ervaidil Ecmel21-21 hamilelik düşünmeden 2 sini çektirdim 2 si kaldı 2 sindede bi sıkıntı yok inşallah olmaz 🥲 sütünü sağ canım o şekilde doktora git o 20 ilk diş enfeksiyonu vücuduna da yayılır parolun etkisi artık göstermez bile Allah yardımcın olsjn
myavocado Ecmel21-21 geçmiş olsun, eğer enfeksiyon varsa emzirirken kullanılabilen antibiyotikler var ondan verilebilir, tuzlu su ile gargara yapın sürekli biraz hafifletir belki ağrınızı, mutlaka diş hekimine gidin bence