Selamlar,
5+5 te minicik bi lekelenme yaşadım doltoruma gittim. Aktif bir kanama yoktu, kese de normaldi. Sonrasında kesildi ama 2 gün sonra tekrar lekelenme yaşadım. Yeniden gittim doktora yine aktif bir kanama görülmedi. Progestana başlandı her ihtimale karşı fitil olarak kullanıyorum. Ama kullanmaya başladıktan sonra lekelenme arttı, Progestan kullanıp bunu yaşayan var mı? İlk bebeğim ve biraz tecrübesizim 🥺