irser Merhabalar kusura bakmayin konu biraz hos degil ama 22+6 normalde iki gunde bir yada her gun bir kere cikabildigim demir ilaci yuzunden de kabiz oldugum tuvaletime bugun dort bes saat arayla uc kere ciktim bi problwm olabilir mi normal mi
Nazo77 irser evet demir ilacının etkisi olabilir ama bence yanlış kullanıldığında kabızlık yapıyor bende öyle oldu.Kullanmadan 2-3 saat önce ve 2-3 saat sonra süt ürünü çay kahve vs tüketmezseniz ilaç doğru çalışıyor tuvalet sorunu yaşanmıyor.