İlk yumurtlama tarihim ayın 1 inde başladı.o gündem itibaren gün aşırı ilişkiye devam ettik. Bir uygulamada yumurtlama günü dün başka bir uygulamada bugün gözüküyordu ve benim 3 gündür karnimda seyrelme var. Bu gün de belim ve sol kasığımda ağrılar var. Bunlar belirti olabilir mi? Nasipse ikinci gebeliğim olacak ama ilkinde karın seyrelmesi yaşamamıştım. Acaba yumurtlama günüm olduğu için mi oldu böyle?