Pimpirikanne hoş geldin dünyaya güzel bebek, sağlıkla, en güzel şekilde, en mutlu şekilde hastaneden evinize de gidin İNŞALLAH, çok yakın bir arkadaşımın bebeği de erken doğdu ve kuvezde kaldı ama şimdilerde kızı 4 yaşında, Allah büyük, dualarım sizinle, zor evet ama güçlü olun ki bebeğiniz de güçlü olsun, Allah yardımcınız olsun🌼🤍