Gulsahkaya36381 Kizlar bugun sırtım inanılmaz agriyor yasayan var mi hic yoktu bugun oldu normaldir diye düşünüyorum ama yine de bi sorayim dedim
Damyavuz Gulsahkaya36381 ilk hamileliğiniz mi ? İlk hamileliğim de inanılmaz ağrılarım oluyordu sanki kaburgalarım ayrılıyordu bebek büyüdüğü için demişti doktorum. Sonra ki hamilelikler de hiç yaşamadım.
Girlmom Gulsahkaya36381 Bende32 deyim ayakta durduğumda hemen ağrıyor boynuma kadar vuruyor ağrısı kızımda böyle değildi oğlum da çok farklı herşey
Seyma258 Gulsahkaya36381 benim iş hamileliğim ama 32 den beri benim de başladı ya yatsam da sırtım ağrıyor hep
Gulsahkaya36381 Girlmom benimde kiz ama benimde ayni sekilde ve sirtim kasiklarim ve alt taraftan baski cok hissediyorum sizde de oluyor mu
Merry12 Gulsahkaya36381 32ye kadar çok rahattık nolduysa ondan sonra oldu dayanılmaz bel ve kasık ağrıları normal derken 33+4te doğum sancılarına dönüştü şu an ilaçlarla içerde tutmaya çalışıyoruz oğlanı dikkat edin ağrıların sıklığına sancı olup olmadığına ihmale gelmez
Gulsahkaya36381 Merry12 benim kizim sezeryan oldugu icin sancinin nasıl olduğunu da bikmiyorum her biyerim agridiginda tedirgin oluyorum
Bercestee Merry12 neresi ağrıyordu benim sırtımı ve kalçamı bağlayan yer çok ağrıyor bugün ben de korkuyorum gitsem mi ki doktora. Gitsem de randevusuz bakmıyorlar aksi gibi
Fnraysbek Gulsahkaya36381 benim sırt değil de belde ağrım var yatsam da otursam da geçmiyor. 30dan sonra başladı. Doktorum normal olduğunu, bebeğin kendisine yer açtığını söyledi. Çok kilo aldım ben ağrılarımı birazda kilo alımına bağlıyorum 😔
Gulsahkaya36381 Fnraysbek kiloyla alakali olabilir ben cok kilo almadim ama zayif da hamile kalmadim fazls kilom vardi hamile kaldigimda ismdi az alsamda ağırlık yapıyor ve ister istemez bele sirta yükleniyor
BG02_ Gulsahkaya36381 amin amin.. bence çok kiloyla alakalı değil bu arada. Ben zayıf hamile kaldım. 34 haftalıkta 6 kilo aldım. Ama belim dizlerim bacaklarım her yerim ağrıyor. Sonuçta zayıf da olsan kilolu da olsan yük biniyor ekstra ekstra