Selam kızlar ben doğum yapalı 48 gün oluyor. Son ay Haa doğdu ha doğacak diye geçiyor hele ilk gebelikse daha çok diken üstünde oluyorsun. Ben artık dogurmam diyordum kendi kendime. Yürüyüşe gidiyordum son iki üç ayda hergun sıcak duş aldım her gün bolca pilates yaptım. Doktorum son kontrollerde acilmamin olmadığını bebeğimin kanala girmediğini bu yüzden normal doğum yapamayacağımı söyledi sezeryan yapalım dedi ben istemedim bekleyelim dedim. Suyunu kontrol ederek 41+3 e geldik doktor en son gün icin sezeryan günü vermişti. Ben o gün yine Yürüyüşe gittim normaldi hersey eve geldim gece 12 gibi yatağa girdim sancılar gelmeye başladı rakip ettim yavaş yavaş siklasmaya başladı burseyler yedim dus aldım pilates yaptım sancilarim iyice artmaya başladı sabah 6 gibi hastaneye gittik açılmam 4 cmdi nst falan takıldı suyum patlatıldı ondan sonra sancilarim hem sıklaştı hem de şiddetlendi o bir iki saat beni çok zorladı ama Rabbim o gücü veriyor gerçekten. Bebeğim kendini aşağı bastırdı aşırı ikinma hissi geliyordu ama çok fazla bağırdım bebek geliyor dedim doktor geldi baktı daha acilman yeterli değil ikinma başı şişer dedi ama bebeğim kendini aşırı bastiriyordu artık midem bulanıyordu kendimi ikinmamak için kastigim için en son doktor geldi bebeğin kalp atışları yavaşlıyor acil sezeryana almam lazım dedi ne diyorsun dedi bende kaç saattir sancı çekiyorum normal olmaz mı dedim ikin bakayım dedi o esnada da tam açılma olmuştu bir kaç ikinmayla kızım doğdu çok şükür. Evet zor gerçekten ama kucağına aldığın an hersey geçiyor gerçekten. Rabbim gün sayan heyecanla bekleyen tüm annelere sağlıklı hayırlısı doğumlar nasip eylesin inşallah