iremree bence önemli olan haftasıyla uyumlu olabilmesi gerilik vs olmaması benim 36. Haftada hiç kilo almadi bir sonraki hafta 220 gram almış.Doktora haftasına göre az mı kg alışı diye sorduğumda önemli olan gelişim geriliği olmaması kiloyu kafana takmana gerek yok demişti.