Soney oğlum 2 yaşında şu an çok yeni hamileyim, ilk doğumum normaldi bu sefer ki doğumum ister normal ister sezaryen olsun hiç hastane ortamına sokmayı düşünmüyorum kardeşini alıp gelicez diyip eve gelmeyi düşünüyorum çünkü benim oğlum hastanenin hasta olunca gidildiği bir yer olarak algılıyor ve hiç sevmiyor genelde kapısında ağlamaya başlar, eğer benim kardeşi için hastanede olduğumu bilirse ona karşı cephe alabileceğini düşünüyorum. Yani bence burada önemli olan nokta kızınızın hastane kavramı ve kesinlikle ameliyat olayını bilmemesi