Benimde 3 kedim var 1 tekir 2 sarman Evim bahçeli Gezip geliyorlar Gebeliğimin 35. Haftasındayım Aşılarını yaptırıyorum Fakat Sürekli bi Sıkıntıyla geliyorlar Birisi ishal Tutamıyor yürürken bile kaçırıyor, evde kuma yapmıyolar nereye bulsalar oraya yapıyolar , dışardan geldiklerinde bazen topallıyolar , bebeklikten beri ben besliyorum Benim Büyük kedimin yavrularıydı Annesi öldü doğumdan sonra 3 yavruyu bana bıraktı , şu Hafataya kadar iyi idare ettik eşimle Ama artık bebek olunca Evde pislik ve mikrop hastalık olur diye korkuyorum, çünkü dertleri bitmiyor, dışarda kalmalarına Yüreğimiz izin vermiyor Çok sıkıntılı süreçteyim sizce ne yapmalıyım, kediler 9 aylık sahiplenirsem isteyen olmaz büyüdüler