36 . Haftadayım. İkinci bebiş inşallah. Kızım olucak benimde. Normal doğum olduğu için net değil tarih. Oğlum 40/5 te suniyle gelmişti. Bunda beklemedeyiz. Aslında nst ye başlanması gerekiyor ama ben biraz saldım bu çocukta hala gidemedim kontrole. Eşyaları yıkadım ütüledim çantayı bu hafta hazırlıcam inşallah. Kendi eksiklerim var onları almam lazım. Bide evi temizlemeye başlicam yavaş yavaş bu hafta inşallah. Her gün bi oda yapmayı düşünüyorum. Sonra içim rahat bebişi beklerim inşallah