orkidemm_ Edasude pkosta genelde yumurtalıklar tembel olur o sorun var evet ettim ama dış gebelik oldu
S-e-g Edasude yumurtlama sorununuz varsa adetliyken alttan muayene ile durumuna bakıyor nekadar büyüdüğüne neden çatlamadığına benimde aynı sorunum var bana da adet olunca gel bakalım dedi
Edasude S-e-g adetliyken alttan muayene mi oluyor ilk defa duyuyorum 🫢 o zaman banada adetliyken gel diye o yüzden söyledi
Gzma Edasude mart ve nisan ayında kullandım bende yumurtlama düzensizliğim vardı hamile kalmak istiyordum aynı zamanda ovulasyon testi de kullandım ve 2. Ayında hamile kaldım çok şükür umarım sizde çok geçmeden alırsınız müjdenizi❤️