Yaşadığım lekenmeden sonra gelen leke kırmızıya döndü. Ertesi gün de bebeğimizi kaybettik. Lekenmelerin hafife alınmaması gerekiyor. Aynı zamanda ne olursa olsun alttan muayene ilk aylarda yapılmaması gerektiğini acı bir şekilde öğrenmiş olduk. Yapılan spekulum muayenesi sonrası ki rızam olmadığı halde kanamam kopkoyu bir kırmızı oldu ardından da zaten sağlıklı denilen ve kalp atışını duyduğumuz bebeğimizi kaybettik.😞