Kızlar teyzem adına soruyorum kendisi hamile birkaç doktor korkuttu baya bebeğin eşinin asagida oldgunu ve olması gerekenden büyük olduğunu söylemiş ve bebeğin sağlıklı olmadiginida perinatolijoye gönderdi ama merak ediyoruz yaşayan varmi bu tarz bisey