Kayraninnannesi Çok heyecanlıyım kızlar 36+3 haftalığım 2 hafta sonraya sezaryen için gün aldık bugün.. Şimdi bu iki hafta nasıl geçecek☺️İkinci sezaryenim olacak oğluşumu nasıl bırakıp gideceğim bilmiyorum tek düşündüğüm o🥲 Sizler ne durumdasınız🌸
sacmalamakizim Kayraninnannesi Yaa bende 24 aralıkta kızıma kavuşucam inşallah, bende 36+5’im 3 yaşında kızım var, nasıl bırakıp gidicem bilmiyorum, oldukça duygusal, heyecan, korku var.🥲
melegim_0822 Kayraninnannesi benimde 12 Aralık doğumum🥲 ilk bebeğim çok heyecanlıyım bazen tedirginim çoğu zaman tedirginim aslında. Yapabilicek miyim anneliği bakabilir miyim becerebilir miyim diye düşünüp duruyorum hep
Kayraninnannesi sacmalamakizim Aa aynı sayılırız açıkçası biraz daha erken olmasını isterdim ama herseyden önce sağlık tabi ki.. doktorum küveze falan girmemesi için 38+4 de almak istedi bakalım gönlümüzce olsun herşey 🌸
Yaseminmur26 Aynı gün benimde sezeryanım var hayırlı dogumlarimiz olsun sağlıcakla alalım kucağımiza inşallah 🙏😊
Serrabade Benimde 16 aralıkta🥲 2 yaşında kızımı bırakıp nasıl giderim 2 gece nasıl ayrı kalırım diyorum. Bir yandan da zaman geçmiyo
Kayraninnannesi Serrabade sorma ya bugün plan değişikliği sebebiyle 5 saat ayrı kaldım oğluşumdan eve gitmek için zaman geçmedi bi türlü nasıl 1 gece kalacağım onsuz bilmiyorum 🥲
Kayraninnannesi melegim_0822 Yaparsın kız hiç merak etme, bizim doğamızda var emin ol bi anda adeta prof bi anneye dönüşüyorsun 😅☺️
Kayraninnannesi Beblj Sağlıkla gelsin canım💖 ama ben koyamadım ilk öğrendiğimde böyle açmıştım sonra başka isimlerle kafa karıştırdım sonuç olarak koyamadım yani 😅😅