Merhaba arkadaşlar. 13+0 ile bugün ikli test randevum vardı. Doktor çok bir şey göremedim dedi.
Ense kalınlığını ölçemedi bile.
İç karnın çok yağlı olduğundan iyi görüntüye ulaşamıyorum dedi.
Ben anlamadım açıkcası 🥲😅 Şimdi bir de detaylıdan mı randevu alsam bilemedim.
Ölçtürüp çeşitli sebeplerden ölçtüremeyen var mı benim gibi?
Bir de çok geç gelmişsin dedi 13+0 neden geç anlamadım 11-14 hafta arası değil mi:) 11-12 tavsiye edilen haftalardır daha küçük oluyor daha rahat oluyor dedi…