Ftmaa28 Ya kızlar henüz 40 günlük anneyim gögüslerım çokkk acıyo böyle dururken bile sızım sızım sızlıyo içten ateş gibi bir acı normal mi neden olur bu sızlama? Emerkenki acıdan zaten bahsetmiyorum felaket atlet değse su değse acıyo her şeyi denedim geçmedi ne zaman geçer bu dedıklerım sizin de öyle oluyor muydu? 😞😞
Aycaunalsimsek Ftmaa28 Emzirdikten sonra göğüs ucu kremi ve gümüş kapak kullanıyor musunuz? Tişört, atlet gibi şeylerin temas etmemesi lazım böyle durumlarda. Gümüş kapak hem teması önlediği hemde soğuk olduğu için sızıyı vs alıyor. Fazla sütünüz varsa sağıyor musunuz mesela? Bebek emmediği zaman eğer süt fazlası varsa oda göğüste yanma ateş yapar. Sıcak uygulama iyi gelmez eğer yapıyorsanız bırakın. Genelde soğuk önerirler. Örnek mastit olmuş bir anneye yıkanmış ve buzlukta soğumuş lahana yapraklarını göğüse koydururlar. Sancıyı vs alıyor diye
Kayraninnannesi Ftmaa28 Genel olarak göğüslerinizin her yerinde mi acı var? eğer sütünüz fazla geliyorsa ve 40 günlük bebeğiniz doğal olarak hepsini içemiyorsa sütünüz damarlarınızı tıkıyor olabilir bu sizde ateş bile yapar. Eğer süt fazlalığından eminseniz bebeğinizi emzirdikten sonra göğüslerinizi sağın, fazla sütü boşaltın. Bebeğin midesi küçük olduğundan hemde henüz fazla süte ihtiyacı olmadığından ürettiniğiz süt ona fazla geliyor olabilir yani
myavocado Ftmaa28 malesef ilk aylar öyle olup zamanla geçiyor, bana gümüş kapak çok iyi gelmişti, hem iyilestiriyor hem de göğüs ucunu koruyor, iç çamaşırına v.s. sürtünme olmadığından acımıyor, mutlaka gümüş kapak kullanın.
Gizm06 Ftmaa28 hiperlaktasyon olabilir memeniz çok süt üretiyor bebek hepsini emmiyorsa kalan süt rahatsızlık verir apseye ve enfeksiyona neden olabilir bebeğin emmesinden sonra kalan sütü sağmanız lazım