BUSRAMSAMETM Sizin bebişleriniz de hıçkırıyor mu benim oğlan gün içinde 2 kere deniyordu inanmıyordum ben ama çok sık tekme atar gibi hafif içimde birseyler oluyor arkası arkasına araştırdım Bebek hıçkırık deniyor 🤷🏼♀️
Aysun-52 BUSRAMSAMETM evetttt çok garip bi duygu bende merak edip sormuştum hıçkırıyormus🥰🫠 36+1 olduk bizde 🥳
Kze BUSRAMSAMETM eveett kalp atisi gibi iki uc dakika bazen daha uzun suruyor hickirmalari o🥺 ben 30 dan beri falan hissediyorum gunde iki bazen uc kere🥹
Uykusuzz_koala Kze aaa kalp atışı bende de iki gündür oluyordu hatta nasıl oluyor diye düşündüm hıçkırık mıymış o şimdi
Kze Uykusuzz_koala eveet bende arastirmistim kalp atisi sanmistim ilkte ama hickiriklariymis amniyon sivisi cigerlerine gidiyormus galiba ondan oluyormus ama normal saglikliymis yani😂
Turunculu Aysun-52 normal doğum bekliyoruz inşallah, ne zaman gelmek isterse. Sanırım şuan düzenli gelen de bir sancım var ama tabi yalancıda olabilir :) sizin ?