Elfelf475 Senaaa06 ilki normal doğum yaptığım için ikinciyi de normal istiyorum. Birkaç saat ağrı çekip doğumdan sonra tamamen özgür olmak çok güzel bir his 🙃
gezentianne Senaaa06 41 haftada sezaryen oldum normal dogumu cok istemiştim ama açılma sancı yaşamadım.Hiç pşşman değilim🙈 Çünkü ben asla normal yapamazmışım canım da tatlı benim harcım değilmiş,yapanları takdir ediyoeum🤣🤣
biryildiz42 Senaaa06 normal doğum 🤰 doğum yaptım ertesi gün hemen ayaktaydım çok büyük rahatlıktı 🫶🏻sancı anı tek zor sonrası büyük rahatlık
sb17 Senaaa06 sona kadar normal istedim, bebeğim dönmediği için ameliyatla oldu, 2 haftaya artık kendimi ameliyat olmamış gibi hissediyordum. Ama yine de seçeneğim normal olurdu bana kalsaydı
1998_irem Senaaa06 sezaryen oldum hiç pişman olmadım iyi ki diyorum gayet rahat spina bulandan da Allah razı olsun valla 🤣
Senanur07 Senaaa06 ilk gebeliğim normal istiyorum ve hiç korkmuyorum. Herkes yapabiliyosa ben neden yapamıyım diye gazlıyorum kendimi sürekli😄