Msbem Kimler kaçıncı bebeklerine 🤰 benim 3 oğlum var Allah bağışlasın şimdi dördüncüye hamileyim 🙈 nasipse inşallah hayırlısıyla sağlıklı Doğum nasip etsin Rabbim hepimize 😍
Sila7166 Msbem masaallah sana cinsiyeti bellimi ? Ben ilk insallah 17+5 cinsiyetini daha ogrenmedim☺️
Seelmaozhan77 Aynıyız canım seninle benimde bir kızım iki oğlum var dördüncü de yolda oda erkek 3oğlum 1kızım oluçak yani rabbim kısmet ederse
cerenceren 2 cocugum war biri erkek biri kiz suanda 3 ncüye hamileyim cinsiyeti belli degil henüz kücük
Prenseslerr Benimde bi kızım var 36+2 hamileyim bi kızım daha olacak inşallah 🙏Hepimiz hayırlısıyla kucağımıza alırız bebişlerimizi