Hszgn1 merhaba ben şuan 32 deyim cumartesi doktorum doğum tarihi 4 Şubat verdi serkülajlı olduğum için normal doğum olamayacağım planlı sezeryan olacak fakat 40 haftaya kalması beni biraz endişelendirdi :( bebeğin gelişiminde problem olurmu diye birde şuan zaten 104 kiloyum boyumda 1.50 o zamana kadar nasıl hareket edeceğim hiç bilmiyorum :(