Merhaba kızlar doktorum perinatolojiye yönlendirdi oda bebeğin gelişiminde sıkıntı gördüğü için zayıf bu yüzden takip verdi 3 günde 1 ve hergün nst bağlanmam gerektiğini söyledi 38 haftada da doğum olması gere dedi böyle bir durum yada benzeri bir durum yaşayan var mı perinatoloji doktoru kadın doğum doktorundan daha bilgili mi yardımcı olurmusunuz