Bende ilk haftalarımda aşırı bulantım vardı hastanede 2 gün bile yattım bebek yeterli beslenemediği için şu an 16 haftalığım hala prilam dr kullanıyorum akşam aç sabah aç karnına 4 taneden 2 ye düşürdüm ama o kadar iyi geldi ki bana şu an arada bi sabah içmeyi unutuyorum 1,2 kere kusmam devam ediyor onun haricinde yemem arttı hayat enerjim yerine geldi resmen 😅🥰