Melissahappymom ben şu an 30 haftalığım ve hamile olduğumu öğrendiğim gün bıraktım. İnanın berbat bir hamilelik geçiyorum, şimdiye kadar her gün kustum ve başım dondu ve ayrıca hayatımda inanılmaz fazla stres var. Ben bırakabiliyorsam başkası da bırakır, daha doğmamış çocuğun hayatını mahvetmeye değmez. Çok zorlanıyorum arada aklıma geliyor ama yapacak bir şey yok, çocuğunun ömür boyu sağlıklı olmasını istiyorsan bırakmak gerekiyor. Millet kefir sigaranın zararını alıyor diyorlar ben anlamıyorum, bunun hiçbir bilimsel kanıtı yok. Sigara plasentadan geçiyor arkadaşlar aynı alkol gibi. Bırakın, eşiniz içiyorsa içsin sen de tekrar başlarsın doğumdan sonra, dünyanın sonu değil.