36+0 da normal doğumla bebeğimi kucağıma aldım. Sütüm hemen gelmedi ve bebeğimde mememi tutamadı ilk bebek acemiligi ile biberonla mama verdik. 2. Günden sonra Sütüm geldi sağarak biberonla vermeye başladım. Zaten sarılık sınırında idi başka yolum da kalmadı. Bugün 18 günlük olduk sorun şu ki bebeğim memeyi hala tam tutmuyor. Son 2 gündür Günde 2 3 kere azda olsa veriyorum ama hemen bırakıyor tam çekmiyor. Doysun diye mecburen biberonla veriyorum. Çok yoruldum yıprandım, biberonu nasıl bıraktırabilirim? Sütun akışı iyi ama bebeğim çekmiyor yoruluyor uyuyor hemen bırakıyor 😔