Bebegimmmm izlar merhaba ben adetime 5 gun varken test yaptirdim 31.5 çıktı adetime 3 gün kala yaptırdım 85 çıktı adetim 1 gün geçti yaptırdım 462.6 çıktı sizde iyimi ilk bebegimi düşürdüm oyuzden çok korkuyorum 😕😕