Al-ya canım ben şuan gitmiyorum da ilk bebeğimi son ana kadar normal doğumu çok güzel özel gibi diye diye şehir hastanesine gittim doğmayacak çocuğu 36 haftada yatmazsan ölür diyerek zorla yatış verdiler sancım var diye. Bir gecede burnumdan geldi erken haftam ve bebeğin kalp atışlarında vs hiçbir sorun olmamasına rağmen tam bir gecede 7 defa falan muayene edildim kanamadan çocuk öldü herhalde dedim. Sabah visitinde hastaneyi birbirine kattım imza atıp çıktım. Bebeğim 3 gün sonra suyu geldiği için doğdu koruda doğum yaptım ama son ana kadar ayarlamadığım için sonradan çok stres oldu bence sende haftan dolmadan hastaneni ayarla ❤️🌸