Kardii ben kenarları renkli şerit olanları , renklileri ilk başta suyun altında ıslattım renk atıyormu atmıyormu diye bakarak yıkamadım. Lacivert, siyah, koyu yeşil vs bunları ayrı, açık gri, sarı , açık mavi vs bunları ayrı hemen tozu gitsin diye 30 derecede 30 dk ya yıkadım. Uni baby nin sıvı deterjanını kullanıyorum ben ☺️