kizilimsi ben alışveriş yaptım 3000 liralık yapmıştım tabi bu vergi zamları gelmeden önce sağlam güzel gelenler de oldu dandik kırık olanlarda onları iade etmek istedim parayı geri yatırdılar ürünler de sizde kalsın denildi. Kar botu aldım mesela Kars’ta yaşıyorum çok beğendim buzda kaymıyor, oğlum için de oyuncak almıştım kıyafete cesaret edemedim