busra05_ Kızlar 15+6’dayız. Belim ve basımda bı agrı hıssettım bugunde az temizliğe gırıstım agır kaldırmadan ama yınede yoruldum ondan mı yoksa fızyolojık bı durum mu
Fyzblky busra05_ Vücudumuz hamilelik öncesi gibi olmadığı için ufak bir iş yaptığımızda bile maalesef bu tarz ağrılar çekebiliyoruz. Bol bol dinlen korkulacak bir şey olduğunu sanmıyorum 🌸 🫶🏻