Jdkdkdldl ballı süt için ballı su için ama limonu azcık sıkın. İlk 3 ay çok riskli herşey. Heleki düşükleriniz varmış hiç bu bitki çayı olaylarına girmeyin. Benimde ilk gebeliğim düşüktü. Bu gebeliğimde herşeye 10 bin kat dikkat ettim herşeyi sordum doktorlarıma. O yüzden diyorum size. İyileşmezseniz doktora gidin belki serum takarlar.