Deletedmom_298 İnsülin direnci başlı başına hamileliğe engel bir sebep değil. Genellikle pcos varsa insülin direnci de oluyor aslında sıkıntı yaratan biraz daha pcos
Ama ben her şeyin kafada bittiğine inanan biriyim stres yoksa ve biraz sağlığına özen gösteriyorsan hiçbir şey engel değil
Pcos ve insülin direnci var bende. İkinci gebeliğim. İlkinde tek ilişkide hamile kaldım ikincide ise korumayı bıraktım ertesi gün adet oldum (5 ay sonra adet oldum üstelik) sonrasında korunmadım ve adet olmadım. Adetim kendimi bildim bileli hep düzensiz olduğundan ne yumurtlama ne bişi bilmem.
Çocuk sahibi olmak için korumayı bırakmak yeterli hesap kitap stres daha büyük engel
Hiçbir zaman da eşimle birlikte olurken çocuk olur mu olmaz mı düşünmedim sevdiğim adamla özel bir şey yaşıyorum onun zevki mutluluğu vardı aklımda çocuk değil biraz daha anı yaşamak diyeyim. Hamilelik bunun sonucuydu amacı değil.
İnsülin direnci meselesine gelirsek şekerden biraz daha farklı. Kandan öğreniyorsun bazı değerlere bakılıp onun üzerinden hesaplama yapılıyor. Direkt şekerim şu çıktı insülin direnci var ya da yok diyemezsin.