Seymoli38 11 gün oldu sezeryan doğum yapalı, yara yerimde ağrı yok denecek kadar az ama karın içinde oturup kalkarken yatakta dönerken agri oluyor göbek deliğimin içinde yanlarda göbek içinde yani bunu yaşayan var mı normal mi????
myangelson Seymoli38 normal tabiki çok yeni bir ameliyat geçirdiniz bir süre ağrı olur öyle geçer daha sonra
Alisde Seymoli38 dikisiniz agirmiyosa rahim kendini toparlamaya calistigi icin karin icinde agri yapabiliyor
Minnaksever Seymoli38 bana normal gibi geldi burda 3 günde geçti diyenlere bakmayın herkeisn süreci farklı oluyor benim de iyilesmem uzun sürmüştü.ama yine de doktora görünün mutlaka
Seymoli38 myangelson peki yara yerinden peçeteye silince leke gelmesi normal mi? Dr gittim açılma mi var acaba diye açılma vs yok iyileşme sürecinde dedi ama hala peçeteye silince leke değiyor
myangelson Seymoli38 benim de ameliyattan hemen hemen 2 hafta sonra sanırım leke gelmişti dikişin kenarından iç camasirima pembemsi bir renkti doktora gittim enfeksiyon falan mı oldu diye ama bir sıkıntı yoktu sonra kendiliğinden kabuk tuttu kabukları düştü. Eğer dikişleri sıkıyorsa iç camasirinizin lastiği falan belki ondan da olmuş olabilir. Ben doktor izniyle korse takmıştım korse takınca gelmişti öyle akıntı sonra çıkarttım iyileşene kadar takmadım korse
Dilekdamla Seymoli38 rengi sarı yeşil gibiyse enfeksiyon olabilir. Benim de sarı akıntım var iki gündür hastanede pansuman yapiyolar antibiyotik igneye başladı dr
Seymoli38 Bende antibiyotik içiyorum başından beri bırakmadım hala içmeye devam et dedi Dr. Rengi kanlı sarımsı ama sadece peçeteye değiyor akma vs gibi bir durum yok peçeteye de çok az değiyor. Benm sezeryan sonrasi öksürük sorunum vardı karnimi çok zorladım öksürmekten morluk ve şişlik de var yara yerimde ama Dr hepsine normal gececek diyor yaşayan varsa fikir alabilirim. 2. Sezeryanim bu arada. İlkinde yaşamadım böyle şeyler. Birde kanama cok az bende var mi aynisi olan 11. Gün bugün ilk 2 gün oldu kanama sonra azaldı pede geçtim az az oldu . Son 2 gündür de hiç değmiyor kan vs. Normal mi ?
busecnyt0108 Seymoli38 bende 3 gün oldu büyük tuvalete çıkmadım hiç yapamıyorum bu normal mi ne yapmam lazım