16biranneadayi ben yenidoğandan 2,5 yasa dek kullanılabilecek uyku tulumu almıştım, owli uyku gurusu. bebeğim agostos sonu doğdu, hem hava sıcaktı hem zaten çok küçükken uyku tulumu pek kullanışlı gelmedi bana daha çok hazır kundak veya pazen ya da muslin battaniye ile kundak kullandım. Ama 2. aydan itibaren uyku tulumu kullaniyorum gayet memnunum. Siz de bakım isterseniz owli uyku gurusu diye aratıp