Fatma033 Arkadaşlar 24+5 deyim bebeğin hareketlerini 1 gün hissedersem 3 gün hissedemiyorum neden böyle oluyo bn gibi olan varmı bugun kontroldeydim gayet sağlıklı herseyde normal ama aklıma takılıyo tüp bebek ilk gebelik
Zeynep2525 Fatma033 bende şu an 23+4 üm, bugün hareketleri sertleşti, canımı yakıyor demem abartı olur ama bir anda korkuyorum. Sizde de böyle oldu mu?
mervemom24 Fatma033 ilk gebeliğinizse normal karın kasları sert olduğu için hissetmek daha güç oluyor bende 25 haftalık oluyorum yarın benimde öyle hissediyorum ama çok çok aşırı değil
Fatma033 mervemom24 evet ilk gebelik 99 kiloyum acaba onunda mı etkisi varki fiye düşünüyorum karın bölgem yağlı da