Selam kızlar 20 gün önce bebeğimi kaybettim Hidrops fetalis yüzünden çok ilerlemişti 28 Haftalık kalbi durdu sezeryanla alındı bundan 1.5 sene önce de gebeliğim olmuştu sağlıksız bir gebelik olduğu için kürtaj olmuştum bana spiral istermisin diye sormuştu doktor hayır dediğimi çok net hatırlıyorum takılmadığını sanıyordum ta ki bugün E nabızda gezerken epikriz raporu olarak karışma çıktı ria takıldı yazıyor yapılan işlemlerde böyle bişey nasıl olabilir hala aklım almıyor takmış olabilir mi gerçekten hiç farketmedim aklımın ucundan geçmedi doktorlar ultrosonda farketmez miydi ya da Sezeryan anında görmemişlermidir hala içimde olabilir mi takıldıysa ve en önemlisi bebeğimizde oluşan Hidrops bundan kaynaklı olmuş olabilir mi kafam çok karışık şuan bilen biri var mıdır bu durumu yardımcı olabilir mi