Kizlar konu biraz abes gelebilir ama fikir almak istiyorum.Ben eşime karai süslenmek istiyorum.İlk evlendigimiz zamanlar çok yapardım ama eşim çok utanirdi bazen gülerdi falan böyle yapa yapa hevesimi kaçırdı şimdi hiç yapmaz oldum ama içimden de çok geliyor o garipseyince benim de yapasin kaçıyor.Esimi nasıl alistirabilirim.Evliligimde 3. Yılı doldurdum onerileriniz bekliyorum