Morkalpannesi verdim Trasferin 15.günü 495 || 17.gün 595 çıktı doktorumu aradım dedim ben ne yaşıyorum genemi kimyasal dediki hayır değerin gayet normal dedi düşmediği sürece 1bike artsa sorun değil dedi ilk verdiğim kandan 10gel keseye bakalım dedi…. Ama bilmiyorum umudum yok gibi korkuyorum sanırım sonuç gene aynı gibi… Lütfen dua edin 🤲🏻❤️