1 hafta sonra detaylı ultrasona gireceğim. Doktor sadece 2li test yaptırdı 3lü testi gerek görmedi ve en son 4 hafta önce muayaneye gittim. Bu zaman kadar her şey yolundaydı bir sıkıntı olmadı çok şükür ama detaylıya gireceğiz bir şey çıkarsa diye endiselenmekten kendimi alamıyorum. Korkuyorum da kötü bir şeyler olursa diye. Siz de aynı korkuları yaşadınız mı sonuç nasıl oldu