beyzaao Kızlar 32+3 bugün iki gündür göğsümün alt tarafındaki göğüs kafesinin oralar ağrıyor yukarı tarafa doğru çok fazla baskı var normal mi sizce birde belim çok ağrıyor
rubeyyisarah beyzaao evet hepsi normal bebek büyüdüğü için karın içi genişliyor, bebek mideye baskı yapıyor vs bende yaşıyorum