Kızlar bugün kontrolüm vardı gittim nst de kasılmalarım çıktı doktor dedi erken doğumun başlıyor ama bebek geride kalmış 32. Haftada dedi esenlerde yapamazsın dedi sonra beni başakşehire sevk etti orda da çatı muayenesi yaptı açılma yok yatış yapıcam dedi serum taktılar kasılmalar durdu ama doğum heran başlayabilir sancın başlarsa hemen gel dediler