Poncikler Minnikpatates ben şuan üçüncüye 34 2gunluk hamileyim ve ikinci doğumumu üniversite hastanesinde yaptım başlangıç ve bitiş iplerini aldılar çok korktum ama hiç ama hiç hissetmedim
Gamze3406 Minnikpatates dikine kesim sezaryen oldum onlarca metal dikiş atıldı, ilk yarisini aldilar diğer yarisini sonra, hiç hissetmedim yani korkmayin metal dikişte bile hissetmiyorsun.
Gizm06 Babyybabyyy galiba bazı hastanelerde kendi eriyen dikişlerden yok, estetik dikişti ama bir ucundan tutup çekerek uzun bir ip şeklinde aldılar benim dikişimi acıyacak diye aşırı korktum ama hiç acımadı
Deniz4848 Geçen ay devlet hastanesinde ikinci sezaryenimi oldum. Hastanede pansumanı yaptılar temiz ve kuru tutarsın deyip taburcu ettiler. Dikiş filan aldırmadım estetik dikisti tertemiz de iyileşti çok şükür
myavocado Minnikpatates ayy inşallah acı olmaz, ama zannetmiyorum dikiş alınana kadar yara baya iyileşmiş oluyor anlamadan geçer biter umarım
Gulcem Minnikpatates Estetik dikiş atılıyor artık dikiş aldırma diye bir şey olmadı bende. Keza çevremdekilerde de hiç dikiş aldıran kimse olmadı farklı bir sebebi mi var normal dikiş atılmasının
kubrayurek Minnikpatates hić hissetmiyorsunuz korkmayın bende cok korkuyordum ama inan anlamiyorsunuz
Mhtpdrmz06 Minnikpatates benim ki estetikti aldırmadım. Kuzenim geçen sene doğum yaptı aldırdıdikişleri bu kadar kolaymıydı ya bunu evde ben bile yapardım hiçde acımadı dedi. Benim de bu seferki doğumum dikişli olucak gittiğim hastaneden dolayı