bkdusunenanne Kızlar bugün sol kasığıma anı sancı girdi orda bi yarım saat durdu geçti az önce yine sancı girer gibi oldu kayboldu bu normal mi 17+2 bebeğin hareketlerini de ara ara hissediyorum normal olarak
3minnosanasii Çok ayakta durmamaya çalış bol bol dinlen ve ağır aktivitelerden uzak dur :) bebeğin büyüyor artık ister istemez onunda ağırlığı oluyor Rahime kasıklara Ağrı yapar