sweetmom_ Asena6532 bende klomen kullanırken oldu ama femara kullanırken daha çok ve köklü sivilceler çıktı ve o ay da gebelik oldu.
Nur67 Asena6532 merhaba klomen kullanıyorum bende klomenden dolayı sanırım yüzüm çok kötü oldu sivilceden sonradan geçti mi acaba?
Asena6532 Yakamoz20 gebelik oluşup oluşmadığı henüz belli değil.Bu ay kullandım.Rehl tarihim 8 Aralık.Ağrılı sivilceler oluştu.