Ya Allah aşkınıza bu bizim insanımızda bebek kilolu olsun takıntısı nedir ? Hangi posta baksam bebek kilosuna takılan çok anne var. Kilo ne zamandan beri sağlıklı olduğu anlamına geldi ? Gerçekten çok şaşırıyorum. Kilo alsın diye bebege mamayı tıkanlar mı dersin. Yada anne karnında kilolu doğsun diye sağlıksız beslenenlerimi. Çok yanlış düşünceler çok yanlış hareketler bunlar. Normal kiloda olan bebeklere bile zayıf diyor insanlar. Yani zayıflık nedir bilmiyorlar mı yoksa şişko bebeklere mi gözleriniz alıştı ? Açıkçası bende kilolu bebek görünce çok üzülüyorum şişme bebek gibi zorla yediriyorsunuz bebeklerinize sonra bide bu çocuk niye yemek yemekten nefret ediyor diyede şikayet ediyorsunuz. Valla kusura bakmasın kimse zorla sizede birileri ağzınıza birşeyler tıksa sizde nefret edersiniz. Bana katılan da olacaktır beni eleştiren de. İstediğinizi deyin ama ülkede yüksek oranda cahil insan dolu.