Iraz 17 haftadan sonra bnde de aynı şekilde olmuştu doktora gittim geçen hafta bebeğin aşağıda ve ters durduğunu söyledi birazda bnm kasıklarım da kasılmalar vs oluyordu karnimda sanki top var gibi kasıklarımin az üzeri şişiyor ve bir anda sancı giriyordu çok fazla su içemiyordm doktorum suyumun azaldığını söyledi daha çok su içmeye başladım ara ara oluyor şuan 21+2 yiz gece yada gündüz fark etmiyor bir anda ağrı girince deli oluyordum ama suyu cogaltinca bir haftadır ağrım vs kalmadı ıslaklık oluşumu da azaldı haftaya tekrar gidicem kontrol amaçlı çağırdı bakalım bu defa ne diyecek