Merhaba anne ve anne adayları. Bende 11+4 gebeyim. Yarın kontrolüm var en son 1 ay önce gitmiştim. Sorum tecrübeli annelere sizce aç mı gitmeliyim tokum? Çok su içmeliyim? Sıkışık mı olmam lazım? Kafam da deli sorular 😂 tek isteğim bebeğim kendini hangi durum da gösterir? Şimdiden 🙏🏻